Frequently Asked Questions
Lees s.v.p. eerst onze FAQ voordat u ons een bericht of email stuurt.
U kunt voor uw eigen veiligheid eenvoudig betalen met iDeal, Sofort banking of met Bancontact/Mistercash. U kunt ook kiezen voor betaling achteraf, dit doen wij via Billink. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Op uw factuur zal staan dat de betaling aan FMEP Webshops is.
Bij achteraf betalen via Billink is uw betaaltermijn 14 dagen.
Op de door ons verstrekte opdrachtbevestiging staat een indicatieve levertijd vermeld. In de meeste gevallen leveren wij eerder uit dan aangegeven. In die gevallen dat wij de vermelde levertijd moeten overschrijden, nemen wij contact met u op om samen tot een oplossing te komen. Dit gaat meestal per email.
Onze shop werkt met een HTTPS verbinding (met het slotje). Alle informatie gaat via een beveiligde verbinding. Uw gegevens worden opgeslagen in een versleutelde database en is niet toegankelijk voor derden. Ook zullen wij uw gegevens NOOIT ter beschikking stellen aan derden.
Als u uw bestelling heeft afgerond en betaald ontvangt u van ons een bevestiging per email. Deze dient u goed te controleren, voor de juiste verzendgegevens maken wij gebruik van de door u ingevoerde informatie.
Nadat wij uw bestelling gereed melden voor verzending krijgt u automatisch een email met de factuur bijgesloten. In de begeleidende mail staat ook het track en trace nummer van onze vervoerder.
Geregistreerde klant
Bij het overzicht van uw bestelling kunt u een knop vinden waarmee u eenvoudig een verzoek tot retourneren aan kunt vragen.
Is dit lastig? Stuur ons dan gewoon een berichtje via het contact formulier op deze pagina. Vermeld wel juiste bestelnummer, uw naam, en de reden van retour.Â
Niet geregistreerde klant
Stuur ons een berichtje via het contact formulier op deze pagina. Vermeld wel juiste bestelnummer, uw naam, en de reden van retour.Â
Wat doen wij?
Na uw aanvraag zullen wij per email contact met u opnemen.